Blog

Konkurencja – definicja Konkurencja – to zjawisko rynkowe, polegające na wzajemnym oddziaływaniu przedsiębiorstw na siebie. Jest ono skutkiem działania czynników rynkowych (podaż …

Kanał dystrybucji to droga, jaką produkt pokonuje od producenta do konsumenta. Wyróżniamy trzy rodzaje kanałów dystrybucji: bezpośredni, pośredni i za pośrednictwem detalicznego …

Marketing mix to zestaw narzędzi, które firmy wykorzystują do planowania i realizacji swoich strategii marketingowych. W skład zestawu wchodzą zazwyczaj produkt, cena, …

W czasach, gdy coraz więcej osób korzysta z Internetu, aby szukać informacji na temat produktów i usług, warto zadbać o to, by …

Linki nofollow Link nofollow to atrybut HTML używany do poinformowania robotów wyszukiwarek, że nie powinny uwzględniać danego linku w ocenie strony linkowanej. …

Rich Snippets to określenie używane do nazwania rozszerzonego opisu strony. Uporządkowuje to dane strukturalne przedstawiające więcej informacji o naszej stronie. Bez użycia …